Početak > Uncategorized > Pošto je bio kod Tadića na raport Peco Popović varaka i zamajava narod prevarantskim izjavama (14. februar 2011)

Pošto je bio kod Tadića na raport Peco Popović varaka i zamajava narod prevarantskim izjavama (14. februar 2011)

PREDRAG POPOVIĆ OPTUŽIO DIO ELEKTRONSKIH MEDIJA ZA GRUBO FALSIFIKOVANjE NjEGOVIH STAVOVA

Crna Gora jedina matica


Predsjednik Narodne stranke Predrag Popović poručio je juče da samo Crnu Goru smatra matičnom državom, dok Srbiju i Republiku Srpsku doživljava kao svoje države. Optužio je Radio-televiziju Crne Gore i In televiziju da su grubo falsifikovali dio emisije „Replika“ u kojoj je učestvovao.
– Da je javni servis ogledalo svake države, najbolje dokazuje slučaj sa RTCG. Nije slučajno što EU stalno potencira da u Crnoj Gori postoji veliki nesklad između proklamovanog i učinjenog. Poseban segment predstavljaju mediji. Drastičan slučaj se desio u petak, kada su javni servis i Televizija In grubo falsifikovali dio emisije „Replika“ u kojoj sam učestvovao. Specijalci iz ovih medija su najprije istrgli samo dio pitanja gosta emisije koji je upućen meni, izostavljajući najvažniji termin, koji je dobro pripremljeni Blagota Mitrić naveo. Moj demant, naravno, nijesu objavili – istakao je Popović.
Naglasio je da je prije postavljanja pitanja Mitrić naveo da ono ima veze sa Popovićevom nedavnom izjavom da mu je Crna Gora matična država.
– U nastavku, uz pitanje šta piše u izjavi koju sam potpisao prilikom prijema u državljanstvo Srbije, Mitrić saopštava da „piše da Srbiju priznajete kao svoju matičnu državu“. Moj odgovor je bio da se ne sjećam tačno šta je pisalo u izjavi, ali da to što je naveo sigurno ne piše. Da sam govorio istinu najbolje svjedoči faksimil te izjave, u kojoj se formulacija „matična država“ uopšte ne pominje – rekao je Popović.
Intencija ovog falsifikata je, po njegovim riječima, bila da „oni gledaoci koji nijesu gledali pomenutu emisiju zaključe kako je moja matična država Srbija i da tvrdnje NS-a o Crnoj Gori kao matičnoj državi i srpskog naroda moraju biti odbačene“.
– Naravno da Srbiju prihvatam kao svoju državu, i to bi tako bilo i da nijesam njen državljanin, što sa ponosom ističem. Svojom državom smatram i Republiku Srpsku. Da ima mogućnosti i da je Republika Srpska samostalna država, zamolio bih mog prijatelja Milorada Dodika da mi omogući prijem i u državljanstvo ove naše bratske države. Ali, samo je Crna Gora moja matična država. Uvjeren sam da će ova antisrpska histerija jednog dana proći kao i svaka elementarna nepogoda. Da se ne nalazimo pred popisom i da ove namještaljke nijesu u funkciji smanjenja broja Srba na tom popisu, ove bih medije prepustio samo sudovima. Bestijalnost njihove uređivačke politike je tolika da oni zaslužuju samo duboki prezir – zaključio je Popović.

V.R.

http://www.dan.co.me/?nivo=3&rubrika=Politika&clanak=268129&datum=2011-02-14

Kategorije:Uncategorized
  1. Nema komentara.
  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

