Početak > Uncategorized > Matica srpska iz Crne Gore otvorenim bljutavim lažima pravi Srbe po Crnoj Gori – pribrojala Hrvate, Jevreje, Crnogorce u Srbe! (26. mart 2011)

Matica srpska iz Crne Gore otvorenim bljutavim lažima pravi Srbe po Crnoj Gori – pribrojala Hrvate, Jevreje, Crnogorce u Srbe! (26. mart 2011)

Matica srpska otvorenim lažima, falsifikatima konstruiše Srbe po Crnoj Gori, kao što sam vam napisao prije par mjeseci u podnaslovu bloga – što će da rade! Matica Srpska pribrojala u Srbe Hrvata Andrića, Jevrejina-Crnogorca Danila Kiša,

Evo na sajtu posvećenom Kišu kako se on izjašnjavao, ne vidim riječ Srbin, a vi?

„Moj je otac ugledao sveta u zapadnoj Mađarskoj a završio je trgovačku akademiju u mestu rođenja izvesnog gospodina Viraga koji će, milošću gospodina Džojsa, postati slavni Leopold Blum (Bloom). Mislim da je izvesna liberalna politika Franje Josipa II kao i želja za integracijom navela moga dedu da svom još maloletnom sinu mađarizuje prezime; mnoge pojedinosti iz porodične hronike ostaće, međutim, zauvek nerazjašnjene: godine 1944. moj otac kao i svi naši rođaci biće odvedeni u Aušvic, odakle se skoro niko od njih neće vratiti.

Među mojim preci sa sa majčine strane nalazi se jedan legendarni crnogorski junak, koji će se opismeniti u svojoj pedesetoj godini i slavi svoga mača dodati slavu pera, kao i jedna „amazonka“, koja je iz osvete posekla glavu turskom nasilniku. Etnografska retkost koju predstavljam izumreće, dakle, sa mnom.“

http://www.kis.org.rs/web/Acitav/A/index.htm

Ivo Andrić od oca Antuna i majke Kate,  nikada se u životu nije izjasnio kao Srbin, a kao mlad se ovako izjašnjavao – CHORWAT:

File:Ivo Andric declaring himself as Croat.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Ivo_Andri%C4%87

Kategorije:Uncategorized
  1. april 15, 2011 u 12:05 am

    Ja sam poeklo iz Bosne danasnje RS, moje porijeklo ustvari porijeklo jednog mog roditelja je iz Crne Gore.Takva sudbina je skoro svakog Srbina u Bosni.
    Znaci, mi smo Srbi iz Crne Gore.
    Zao mi je ali to je istina 120 godina moje porodice i mene.

  2. april 15, 2011 u 12:07 am

    Ja sam poreklo iz Bosne danasnje RS, moje porijeklo ustvari porijeklo jednog mog roditelja je iz Crne Gore.Takva sudbina je skoro svakog Srbina u Bosni.
    Znaci, mi smo Srbi iz Crne Gore.
    Zao mi je ali to je istina 120 godina moje porodice i mene.

    • april 15, 2011 u 12:08 am

      mirel :
      Ja sam poeklo iz Bosne danasnje RS, moje porijeklo ustvari porijeklo jednog mog roditelja je iz Crne Gore.Takva sudbina je skoro svakog Srbina u Bosni.
      Znaci, mi smo Srbi iz Crne Gore.
      Zao mi je ali to je istina 120 godina moje porodice i mene.

  3. Njemanja
    april 17, 2011 u 2:59 am

    Ivo Andric je pisao o Srbima i sve sto je piso opiso je Srpsku Patnju Cuprija na Drini pathja i ugnjetacija Srpskog Naroda.Kao i Njegos svuda je ostavio zapis Srpski Narod CG, Jovan Vladimir tvorac Dukljanske Srbije ostao upisan kao Srpski voskovodja . Srblje je nastalo prije 1000 godina na teritoriji CG, RSrpske(Hum) ,kosova i nekih 2 drzava suseda na balkanu ja neznam sta vama smeta to sto je istina zapisana od Vatikana , Konsantopolja ,Rima itd da je to Srblje. ja neznam zasto bi Andric pisao o Srpskoj patnji i nepravdi nad Srpskim narodom ako nije bio Srbin. Njeste otkrili nove kontinete pa da sve prekrstavate. Ako je tako kako vi kazete dali bi mi iz Boke Kotorske mogli da nazovemo svoj jezik Bokokotorski a sestre i braca sa sjevra Brdjanski , Nisicani Humskim itd. Nijesu Srbi krivi sto imaju svoju drzavnost od prije 1000 godina a za vrijeme rimljana kao Ilirovlasi imaju velika priznanja u rimskom carstvu kao i u Vizantiskom. Skenderbegova majka otac braca sestre svi su imali Srpska imena Sinisa Jelena itd nijesu Srbi krivi sto je to tako bilo. Nama Sirbima is CG to je ponos sto smo svima dali kulturu jezik vjeru. Njesmo krivi sto za vrijeme Dusanovog carstva Srbi imaju drzavu pismenost kulturu.Nijesmo krivi zato sto su Njemanicevi Vojisavljevicevi, Herbeljanovicevi bili porijeklom iz CG tadasnje Srblje.Rijeci Kralja Nikole
    …….Онамо, ‘намо… за брда она
    Милошев, кажу, пребива гроб!
    Онамо покој добићу души,
    кад Србин више не буде роб.

  4. Srbislav
    mart 2, 2012 u 10:11 pm

    То што је написао црногорски јунак не значи да црногорски не подразумева српски. О Боже неуких људи. Ево ти две популарне црногорског краља Николе Петровића из 19ог века:

    1. „Ајмо Црногорци на Бар на наш СРПСКИ Бар, на СРПСКО МОРЕ!“

    2. „Црногорци тако вам хљеба и СРПСКОГ млијека“

    Само глуп не би схватио из овога да су Црногорци, Србијанци и Босанци заправо сви једно = СРБИ, а црногорски је само регионално означење Срба из Срне Горе.

    А има и она Мила ЂУкановића док је био десна рука Слободана Милошевића

    „Ми се поносимо српским поријеклом и црногорском државношћу!“

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

