Početak > Uncategorized > Funkcioner SNP-a Vuksan Simonović laže pred popis (28. marta 2011)

Funkcioner SNP-a Vuksan Simonović laže pred popis (28. marta 2011)

Vuksan Simonović laže, za RTCG 28. marta 2011.  Prelistajte ovaj blog i sami procijenite govori li Simonović istinu.

Kategorije:Uncategorized
  1. Mara
    april 3, 2011 u 1:17 am

    Sve je Simonović tačno reka pa vi prdite koliko goj oćete

    • april 3, 2011 u 1:25 am

      Možda bi ti neko i povjerova da ne postoji ovaj blog. Ali na njemu je jasno pokazano da Simonović laže.

  2. april 3, 2011 u 1:33 am

    Ti izgleda oćeš na silu da me ubijediš da Depesa i Sedepa nijesu politizovali popis, a i ostali.Simonović to samo konstatuje, a ti guslaru ka iz top „laže“. Ne etiketiraj ljude. Uostalom Simonović je veći Crnogorac no mnogi te se prse so tijem.

  3. rajo
    april 3, 2011 u 1:49 am

    Vuksan i ti lažete iz svega mozga. Jasno sam pokazao da je još u avgustu prošle godine pop Momčilo Krivokapić najavljiva aktivnosti za popis. Popis su ispolitizovali Boris Tadić, srpska crkva, srpske nacionalne organizacije i srpski političari iz Crne Gore. DPS se nije uključio nijedan sekund u popis, niti ga popis interesuije, jer DPS nije crnogorska stranka niti je ikada bila. DPS je stranka ljudi koje zamima samo kako da ukradu koju paru.
    Ti i Vuksan lažete jer morate da lažete da biste ugodili Amfilohiju.

  4. Mara
    april 3, 2011 u 2:05 am

    Uoči nove godine u Živoj istini kod onoga Šukovića Djukanović reče da za ovaj popis ništa neće prepuštati slučaju, pa na brzinu promijeni zakon o popisu,pa izabra po svom ćeifu popisivače – to po tebi nije poplitizacija. Vuksan Simonović ga ni jednim slovom da ja znam nije politizira, a čita sam i sluša dosta njegovija izjava. Pogledaj čoče knjigu “ Ko je ko u Crnoj Gori“ pa ćeš viđet da se Simonović nacionalno izjašnjava ka Crnogorac. A ovo „lažeš“ „lažete“ ostavi. Zamisli da ja tebe sad rečem – lažeš ti ka pas ili nešto slično. Aj argumentima da polemišemo a ne psovkama i uvredama bilo koga.

    • rajo
      april 3, 2011 u 3:48 am

      DPS je partija lopova i za DPS je svejedno ko je kakve nacije, samo da se za nju glasa. Znači DPS nije briga za naciju bilo kakvu, DPS samo interesuje glasovi. BOG za funkcionere DPS kojemu se oni klanjuju zove se EURO.
      Znam ja da se Simonović izjašnjava kao Crnogorac, ali to ne znači da treba da laže za račun Irineja, Amfilohija, popa Krivokapića, Borisa Tadića, Momčila Vuksanovića, sotone Nikodima i čitavog ostrvljenog srpstva.
      Ne treba mu da laže za njih, što će mu to?

      Nijesam ja džaba prikupio ovoliko dokaza, da bi mi ti i pored svega rekao da ja lažem. Idi redom po blogu, pa ćeš se sam uvjeriti.

  5. Mara
    april 3, 2011 u 10:06 am

    Ja nijesam advokat Simonovića ali čitala sam puno njegovih izjava i intervjua gledala Skupštinu i nekako mi se čini da je vazda ima svoj stav, i da mu je Crna Gora prioritet. To mi stari Liberali ne zaboravljamo. Ima je vazdi dobre odnose sa Slavkom,pokojnim Mirom, Vesnom,Sašom…Bili su i u koaliciji.

  1. No trackbacks yet.

Ostavite odgovor

